torsdag 3 maj 2012

JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN BILJETTFEZT!!!

Jag beställde en biljett till P&L i tisdags. Väldigt exalterad med mina kära vänner omringade omkring mig. Jag går sedan in på min mejl för att kolla om biljetten kommit fram. Hamnar i någon sorts trans och raderar alla mina olästa meddelanden i min inkorg och sen när jag raderat allt kom jag på..... "va fasen har jag gjort?" :o Jag gick ju in på mejlen för att kolla biljetten men istället raderade jag den. FML. Garvar lite och inser sedan att jag kanske måste vidta extrema åtgärder för att få en biljett så som t.ex. sno sprit från en fjortis så fjorren blir deprimerad och jag kan ta fjorrens biljett eller starta en "fire sale" och ta makt över jordens alla tillgångar. Bestämde att ringa till tickster istället. Dem skickade en ny biljett på en gång...... LML (love my life)

Nu taggar jag som Kikkis buwwwske inför Peace and Love i sommar!! Hoppas jag får ledigt från jobbet bara!!! :o

Här ser ni hur glad jag är för min fina biljett som jag kommer tappa bort. Mamma har sparat den i sin dator för säkerhetsskull.


Meddelande till Blogspot
Jag har nu efter trettiotvå år börjat förstå er jävla hemsida men
jag tycker fortfarande att den är så jävla ful!!
Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar