tisdag 30 november 2010

Router

En taggatråd, en taggatråd
Är en tråd med taggar på

För att just ha citerat rödtotten i Bonde söker frus fina sång i reklamklippet går jag sedan över till något lite mer allvarligare...
"Så mycket bättre"!!! Jag älskar det!! Lördagarna är underbara på grund av det. Alla dessa tolkningar dem framför. Petter är ju grymast! Jag älskar inte rapp men alla hans tolkningar har varit skitbra. Jag förstår inte hur han kan göra alla låtarna till rapplåtar :o Dansa sin djävul är bäst :D
Och nyss lysstnade jag faktiskt på Lasse Berghagen - Längesen, Petters låt. Den är så fin! O FAN JÄVLA INTERNET! NU LA LÅTEN AV PÅ GRUND AV DET!
Tänk hur fort allt kan bara rasa på grund av en router... en dum router... stavas router så? Vet inte men ändå fortsätter jag skriva det.. router

Lilla fölet har lärt sig att bitas föresten! Jadå! Det fick min armbåge känna på.. och min hand.. och den andra handen. Han brås på sin mamma. "Vilken mamma? Din eller hästens?" undrar ni kanske då? Båda säger jag då.

Nä hörrni. imorgon är det No prov så dags att sova. Hösh! ;D (som vanligt. Bilder på våra jävla djur! Säg till om ni tröttnar.
router


Oliwia vet att hon gjort något dumt...igen


Dryg zlatan som tror han är bättre än alla andra



Emil på den vita luddiga filten. Hans nya favorit
Patrick är på en affärsresa. Därför jag inte skrivit så mycket om honom på sista tiden... och Persbrandt hänger på gymmet så därför vi inte setts så mycket heller... saknar er killar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar