tisdag 19 april 2011

Första dagen på McDonalds

Igår var min första dag på McDonalds som medarbetare (SÅ JÄVLA COOL!!) och det gick väl sådär. Det började med att jag träffade min handledare, Sara som är jättesnäll, sen gick jag in i omklädningsrummet och där var det varmt i ett björns arsle. Svettades som en gris. Provade skjortan, den var för liten förstås. Storleken över fanns inte så då fick jag en som var två storlekar större och den ser väl ungefär ut som ett tält... Byxorna var för långa förstås men vafan ska dem inte vara på en 158cm kropp med kraftig (asså verkligen) benstomme. När kläderna var på, gick vi igenom en massa papper innan vi drog ut till kassan och gick igenom den. Det är en jävla massa knappar dude!!
Plötsligt frågar´Sara "Är du redo o ta en kund nu?" Jag hade typ varit i kassaområdet i 5 min liksom och höll på o dö. AND JAG TOG MIN FÖRSTA KUND DUDE!!! fan vad cool jag är...

Grejen är att jag fortfarande inte kan göra glass. Det är assvårt. Min handledare fick slänga typ 5 glassar igår för jag förstörde dem... ouch. Att göra en jäkla glass kan väl inte vara så svårt!!!
aja.... tur att jag är het...

Hoppas för din egen skull att du läst det förförra inlägget om grillningen med MARTIN STENMARCK. asså damn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar