lördag 16 april 2011

Vanlig ridtur och grillmys med MARTIN STENMARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag, bea, Ulrika och mamma red islandshästar idag. När klivit ut bilen och går mot stallet så hör vi en sexig röst (inte lika sexig som du Patrick, my husband!) "Tjena tjejer! Ska ni rida?" Vi följer blickarna mot den sexiga rösten och DAMN. Där står Martin Stenmark! (och jag var SÅHÄR nära på att INTE duscha innan vi åkte!! :o)
Vi höll på o dö. Eller, jag mamma och Ulrika. Ulrika och mamma är helt galna i honom och jag verkar ju ha en "thing" för äldre killar SÅ DAMN VAD HET HAN VAR! Vi bah shit.
Sen gick vi vidare till stallet och där står Monica, hon som håller i allt på gården där, Anna, hon vi ska rida med och ooops Hanna Hedlund, Martins fästmö.
Vi höll på o skita på oss. Jag vill inte säga att jag är kändisgalen men jag är veeerkligen det!!! Konstigt eftersom att jag är så sjukt känd själv...? hm..
Det visade sig att Monica och Hanna är barndomskompisar men wtf, vem bryr sig!! tillbaka till martin!!!!!!

Het som tusan var han i sina tajta byxor. När vi ridit ett tag stannade vi och grillade korv och där sitter Martin och Hanna med sina ungar och grillar. SÅ VI GRILLADE KORV MED DEM!!!! asså shiit. Jag brukar äta typ 2-3 korvar för det är gott lixom men åt bara en för ville inte vara mig själv riktigt. Tog också fullkorvsbröd - hoppas han såg det för det smakade fan bajs!!!
Sen sa vi hej då! Han sa att jag var snygg och sådär...


Min urgulliga häst - Litli

 

Fyra pilska damer








grillpaus (MED MARTIN STENMARK!!)




Martin äter korv sådär sexigt & Hannas rumpa


Martin grillade våra korvar....


Världens gulligaste unge


försöker att inte dö

Förutom att han ser ut att lida och att jag ser så jäkla pilsk ut så är det en väldigt vacker bild.


Om du vill köpa en bild och rama in så hör av dig till mig!
Byyee :D 





1 kommentar: