fredag 7 januari 2011

Rob Lowe

Verkar inte som om jag behöver en längre paus.
Hade ju brutit alla tio fingrar när jag bar ut hö till hagen men dem läkte så
sjukt fort!

Okej. Jag är så sjutk taggad inför Let´s Dance ikväll. Jag skäms inte för det, utan det är så vi är, jag och min familj. Vi älskar Let´s Dance och mysiga hemmakvällar. (DAVID HELLENIUS, KOM HEM TILL MIG SÅ JAG FÅR KRAMA DIG!!!)
Har ni sett Let´s Dance reklamen? Den med Alexander Ryback och han rynk-björn...
I allafall, asså Alexander, jag är helt hundra på att han går på något!! Han verkar alltid lite high-on-crack-pipe! Han rör dig väldigt energiskt, fort och hans ögon stirrar alltid in i ens själ... på ett läskigt sätt! :o
Hans hår är fett rufsigt och värsta norskt!
Som med Zlatan, den tyska katten.
"Så jävla het. Så jävla tysk!"

Igår tittade jag och mamma och Patrick (Dempsey) på Brothers & Sisters till halv ett. Jag vet att jag tjatar men fy bubblan vad bra den är!!! Men under avsnittens gång så kom jag på en sak... Damn vad söt/het/underbar Rob Lowe är!!!!
 Hittade en bild på honom när han var ung! OMG! så sjukt het...

Så. Aj aj aj trouble in paradise. Hur ska jag berätta det för Patrick, my husband?

Jag: Patrick, ya sexy thing? I have to tell you something...
Patrick: Yes, the most wonderful woman in the entire world, what's on your heart?
Jag: You know Rob Lowe?
Patrick: Yes, he's got a great ass!
Jag: Yes... a very smoki'n ass. I actually love his ass.... just as much as yours!
Patrick: OMG! You love Rob Lowe?
Jag: Yes, ya sexy thing... I do...
Patrick: Great, me too We can share him!

DAMN vilken tur man har ibland!


 

2 kommentarer: