onsdag 13 juli 2011

My summer with Patrick & Patricks love for me

Det har hänt så mycket sen sommarlovet började för mig och min sexiga make! Vi har det underbart och han tycker jag är väldigt het.

Patrick var på omslaget i nån tidning där han förklarade sin kärlek till mig
och berättade lite om hur kul vi brukar ha med våra nyfödda tvillingar....

... som ni ser här! Just nu har vi 14 barn tillsammans jag och Patrick och han
blir lika glad varje gång. Dessa två små godingar har vi döpt till Justin Bieber och Taylor Swift. 

Patrick jobbar över väldigt mycket... vilket jag inte förstår för serien har väl lagt ner...?
What are u doing honey?

Sedan har vi varit på "Modell för en dag" så vi kunde känna
oss lite som modeller. Det var väldigt kul!




Rolig dag! Minnen för livet, asså minnen <333

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska vi åka och bada i Rinkeby! Tvillingarna tycker det är så kul när Pappsen tar av sig tröjan, visar sin sexiga bringa och badar!
Nu måste vi åka, lyckliga!
Hej då!! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar