lördag 1 januari 2011

DAMN

"Jag tycker du borde uppdatera din blogg" skrev en flicka som heter Maja Jensen till mig på facebook. duuuuuuh, just did!!!

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton gott folk!!
Jag och Bea har precis kollat klart på en film som heter "Allt för min syster". Bea grinade som vanligt, och dreglade, så jag fick trösta och torka dregel... gross...
När vi kollade på filmen så säger Bea plötsligt:
- Asså ursäkta men fan vad hennes syrra är sexig! (För er som sett filmen. Det är inte syrran som är typ 10 år, nasty, utan det är mammans syrra)
Jag bah: "Aaaaa ellerhur!"
I slutet av filmen kom vi fram till att vi kan säga så för vi är väldigt säkra i våran kvinnlighet trots allt.

Hörni, imorgon ska ni få ett ordentligt inlägg med roliga bilder!
Jag har handlat lite jacka och lite skor som ni ska få titta på. Så ska jag vara för jävla rolig också!! Ta fram glöden som sitter längst in i dess tarmar och visa ... någonting... ooo damn, a cliffhanger! SWEET!
(some english for my english readers and for my readers from turkland. Thank you very much for reading my blog)
Ni ska också få ett heltyskt inlägg om den tyska missen Zlatan.
Thank you and good bye!

ALLTSÅ DEN HÄR iFACEFAT SAKEN PÅ iPHONEN ÄR DET ROLIGASTE SOM FINNS NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!


Bea är söt som vanligt

Jag upptäckte att min biologiska bror är....


ANDYMAN FRÅN JIMS VÄRLD!
 MEN vi är inte bara fula!
Vi kan vara...

heta... jag menar, titta bara.. helt sjukt.


Målinriktade


goosiga


4 kommentarer:

  1. saradenrarasamtdenunderbara1 januari 2011 kl. 17:04

    ida du är sötaste någonsin :O

    SvaraRadera
  2. har hittat din och andy's mamma/pappa, lite oklart om det är mamma eller pappa än så länge ;)

    http://www.google.se/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_eFbyweiz2Rs/SwUDzNjmswI/AAAAAAAAAfU/jv0keLfIKTY/s1600/fat-bastard.jpg&imgrefurl=http://ballifjong.blogspot.com/&usg=__juFiDmQZg3zt9GM9RV91Wcj02wQ=&h=350&w=520&sz=28&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=HPHXlEds1MdZzM:&tbnh=104&tbnw=155&prev=/images%3Fq%3Dfat%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1345%26bih%3D559%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=361&ei=H88fTZCbA5KHswbEp6zhDA&oei=H88fTZCbA5KHswbEp6zhDA&esq=1&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:17,s:0&tx=79&ty=21

    SvaraRadera
  3. BRÖÖÖÖÖ, HAHHAAHAH GULLI!

    SvaraRadera
  4. OH MY ******* GOD! THAT'S TOTALLY MY DADDY.... herregud som jag letat.... :o

    SvaraRadera