fredag 13 april 2012

Vad fan är det för fel på en del av er?

Hej. Ni vet att jag älskar er men ibland är ni jävligt puckade. När jag vistas i allmänheten hör jag fortfarande folk som säger "Jag vet inte hur man stavar till ditt namn."
Hur trogna är ni till mig egentligen om ni inte ens kan stava till KHORCHZTIN!?

Trots mina tidigare försök till att försöka lära er någonting utan resultat ska jag ge mig på't igen och LYSSNA NU! Klarar ni inte att stava till världens sexigaste bloggerska så kan ni DBIG! (dra ballen i gruset)

När ni hör mitt namn tänker ni kanske att det stavas "Korstin". Det är utifrån detta som min ryska mor Pavlushshenka och min ryska syster Svetlana har utvecklat Khorchztin.

Korstin. Lägg till ett H efter K så det blir Khorstin. Byt ut S:et mot CHZ. Khor-chz-tin.
BUSENKELT FÖR FAN! Det enda du gör är att lägga till ett H och byta ut ett S mot CHZ.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!! Förstår du hur otroligt inkompetent du är nu?
Jag vet egenligen inte vad inkompetent betyder men har hört det på tv.

Kan du inte detta nu så DBIG!

Puss älskaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar