söndag 9 januari 2011

Dude abs

Skola/jobb imorgon? NEJ INTE FÖR ENSKILDARE!!!
Förlåt... nu var jag dum...

Det är 2011 och nästa år går jorden under, men det var inte det som jag skulle snacka om utan jag tänkte snacka om ett nytt år.
Ni bah "öööööööööö TRÅKIGT. ta mitt liv..." Men jag och min nya "träningskompis" hade tänkt att ta kontroll över våra heta liv och börja träna och äta rätt. Har försökt typ 837975398093290273871035738453148605936 gånger och så säger man alltid "Nu jävlar" och så slutar det prutt.
Min träningskompis som har världens snyggaste ass by the way, är väldigt taggad och det tycker jag är bra för då blir jag också taggad.

NU ÄR VI


MÅLET ÄR...

FAST DAMN. VI KOMMER SÄKERT FÅ...


Nu är det ju helt sjukt spännande! Hur kommer det att sluta? Och hur ser Idas träningskompis ut? wooooooooooo damn...
Vi hörs imorgon mina goda vänner! Kommer nog uppdatera mycket bättre sen när skolan börjar oxå. Vad ska man annars göra på datakunskapen.

Bröd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar