måndag 29 november 2010

Khorchztin tog sig en tur till stockholm...

NU kanske ni undrar varför jag ibland snackar om mig själv Ida, och ibland om my self Khorchztin. Jo, det är på detta viset att jag känner mig lite som kissie... Vi har två olika personligheter. Skillnaden mellan oss är dock att jag valt att inte dra till Eva & Adam kliniken för lite plastic surgery...

Idag har då jag varit i Stockholm med Matilda, min vän! Vi har varit med om väldigt mycket dag!
Fått en andedräktspust av en turk
Ätit yukinikapukanikopuko.... ja vafan heter det Matilda?
Sett gulleplutten från Beck som heta Persbrandt alltid driver med
Knaket i min dumma käke har kommit tillbaka (återkommer till ämnet. sluta inte läs nu.. snälla...!!!!!!)
Känt annorlunda stötar och hört konstiga klickljud i höger handled
Varit lite busiga och snackat ett påhittat språk så folk tror att vi är kurder eller så men tyvärr såg vi alldeles för svenska och dumma ut så det höll inte ens för oss själva... DANG IT!
...och en massa andra grejor faktiskt men som jag helt glömt bort. Men en händelserik resa var det. Tack GK (Gymnasiekåren). Ni finns där i alla lägen. Underbart!

Ja. Käken var det ja... den lilla jäveln har börjar klicka igen. Jag gäspade sjukt stort i bussen och sedan dess klickar det som *** i min dumma käke!! För 2 år sedan hade jag enorma problem med min käke. Jag kunde fan inte tugga utan att klicka som ett ***** **... och nu är det tillbaka. Så snälla ni. Om ni har en gud, be till din gud, eller om du har en önskekula, be till din önskekula att Idas käkproblem puttar väck...
Nu börjar jag tappa läsare känner jag så dags att sluta för idag... men höres imorgon! ;)
MEN TÄNK PÅ - kommentera, känner mig ensam... igen...

Douglas
 Emil lutar huvudet på diskbänken
 Emil hitta sin plats i badrumsskåpet

 ROOOOOMPA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar